loading...
بهترین آهنگ های جدید
admin بازدید : 167 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

ملودی / ترانه و تنظیم : محسن یگانه / میکس و مستر : آرش پاکزاد

\"\"

دانلود در ادامه مطلب...

متن آهنگ محسن یگانه به نام من

من تو نبودت جز اشک و حسرت جز گریه کردن کاری ندارم

بی تو نمیشه ، بی تو نمیخوام حتی یه روزم دووم بیارم

بی تو چجوری با خاطراتت ، روزا و شبها رو بگذرونم

خاطره هامون از خاطرت رفت ، اما هنوزم دلتنگشونم

من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده (دو بار)

♫♫♫♫♫

میترسم از این فکری که پُرشد از این سکوت و تنهایی و درد

کاش بعد یک عمر عادت به این درد این زخم کهنه.سر وا نمی کرد

این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم

باز با خیالت تاوقتی زندم رو دوش خستم هی می کشونم

من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده (دو بار)


MP3 – 128

Mohsen Yeganeh - Man

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی امیدوارم از این سایت خوشتون بیاد من همه ی تلاشمو میکنم برای اینکه یک سایت خوبی داشته باشیم شما هم میتوانید با نظرات خوبتون منو در این راه همراهی کنید.همچنین میتوانید با ارسال مطالبتون روند رشد سایت رو بالا ببرید.در ضمن در این سایت هم پست میذارم:ninamusic.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهترین خواننده پاپ ایران است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 110
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 586
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 40,184
  • بازدید کلی : 382,268
  • کدهای اختصاصی