loading...
بهترین آهنگ های جدید
admin بازدید : 132 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

ترانه: مجید تک ، آهنگ : آمین ، پیانو: نیما علامه

ساکسیفون: هومن نامداری ، میکس و مسترینگ :احمد سانقه

تهیه کننده:مهدی طهرانی

دانلود در ادامه مطلب...

متن آهنگ جدید آمین به نام دلت اینجا نیست :

زیر بارونی صورتامون خیس با منی اما دلت اینجا نیست

تو حواست هست حال من خوش نیست

من حواسم هست تو حواست نیست

تا ته بارون با تو می مونم تو نمی مونی اینو می دونم

بعد تو بارون هر چند امد شعر من اما دیگه بند امد

شعر من دیگه بند امد

“اگه اینجایی نیستی با اون ، خیسی چشمام اشک یا بارون

وقتی خوشبختیت با یکی دیگست تو برو من از دور حواسم هست”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

من اینجا زیر بارونم تو پشت قابی از شیشه

نگاهش می کن و من دلم بی تاب.تر میشه

تو بی رحمانه رفتی یه جوری قلبم و کشت

که زیر رگبار هم باشم کویر قلب من خشک

“اگه اینجایی نیستی با اون ، خیسی چشمام اشک یا بارون

وقتی خوشبختیت با یکی دیگست تو برو من از دور حواسم هست”(دو بار)


MP3 – 320

 AaMin – Delet Enja Nist

MP3 – 128

 AaMin – Delet Enja Nist

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی امیدوارم از این سایت خوشتون بیاد من همه ی تلاشمو میکنم برای اینکه یک سایت خوبی داشته باشیم شما هم میتوانید با نظرات خوبتون منو در این راه همراهی کنید.همچنین میتوانید با ارسال مطالبتون روند رشد سایت رو بالا ببرید.در ضمن در این سایت هم پست میذارم:ninamusic.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهترین خواننده پاپ ایران است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 110
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 404
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 3,809
  • بازدید سال : 43,755
  • بازدید کلی : 385,839
  • کدهای اختصاصی